Tine Monsen bytter nettverk og samarbeidspartner.

Moteblogger Tine Monsen bytter nettverk - går til Adlink og Aller Media

- Starter høsten med ny blogg, nytt design og ny podkast, sier den engasjerte profilen.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Aller Medias bloggnettverk og podkastselskap Adlink starter høsten med ny profil i stallen: Selskapet styrker seg nå med den profilerte mote- og livsstilsbloggeren Tine Monsen, som til nå har blogget på Nettavisens plattform. 

Nå har hun brukt sommeren på redesign og ny plattform for bloggen. 

Monsen har vært en tydelig stemme og profil i bloggbransjen, blant annet ved å være den første bloggeren som tilknyttet seg Norsk Presseforbund og Vær varsom-plakaten.

Før sommeren lanserte hun også podkasten Tine & Amanda med venninnen Amanda Sahnoun. 

- Jeg er både stolt og glad for at jeg nå blir en del av Adlink. Jeg starter høsten både med ny blogg, nytt design og ny podcast. Jeg gleder meg til å jobbe tett sammen med Adlink og deres annonsører fremover, sier Monsen om sin nye samarbeidspartner.

Daglig leder Tore Nesheim i Adlink er også strålende fornøyd:

- Vi er veldig glad for at Tine viser oss tilliten ved at vi får forvalte hennes merkevare. Dette er en veteran som både mange lesere og annonsører kjenner godt til. Hun er en dyktig allrounder som vil få en sentral rolle på laget vårt og styrke det. Vi gleder oss!

Monsen takker samtidig Nettavisen for samarbeidet - men ønsker nå altså velkommen til ny plattform på tinemonsen.no

Powered by Labrador CMS