Nå slår VG Partnerstudio og Schibsted Brand Studio seg sammen

De to byråene slår seg sammen og blir til Schibsted Partnerstudio. – Vi er sikre på at dette grepet er til stor fordel for kundene våre, sier byråsjef Jonas Ibsen Brynildsrud.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Schibsted Partnerstudio blir Norges et av Norges største innholdsbyråer, når VG Partnerstudio og Schibsted Brand Studio nå slår seg sammen og får nytt navn.

Det skriver selskapet i en pressemelding. 

Jonas Ibsen Brynildsrud har allerede ledet begge selskapene en periode og fortsetter som sjef for det sammenslåtte byrået. 

– Frem til nå har vi bygget opp ekspertkompetanse om mediene våre gjennom to byråer. Men nå gir vi kundene tilgang på all kompetanse og premium distribusjonsflater i Schibsted gjennom ett kontaktpunkt. Nå kan vi tilby skreddersydde innholdskonsepter som tilpasses og optimaliseres i alle Schibsteds medier samtidig. Vi vil kunne skape enda bedre effekt for annonsørene, og dette blir et unikt verdiforslag i markedet, sier daglig leder Jonas Ibsen Brynildsrud i meldingen og legger til: 

– Vi er sikre på at dette grepet er til stor fordel for kundene våre. Jeg tror ingen er overrasket over denne sammenslåingen, og tilbakemeldingene fra kunder og samarbeidspartnere i byråene har vært svært positive, legger han til.

Powered by Labrador CMS