Kommunikasjonsdirektør i NAV, Hege Turnes, sier kompleksiteten i mediehenvendelsene var det mest spesielle da trygdeskandalen stormet som verst.
Kommunikasjonsdirektør i NAV, Hege Turnes, sier kompleksiteten i mediehenvendelsene var det mest spesielle da trygdeskandalen stormet som verst. (Foto: Jan Magnus Weiberg-Aurdal)

NAV-direktøren sto midt i medietrykket under trygdeskandalen: – Vi følte vi hang etter journalistene

– Mediene var usedvanlig godt opplyste, kunnskapsrike og hadde veldig god oversikt over situasjonen, forteller kommunikasjonsdirektør Hege Turnes til Medier24.

Den store trygdeskandalen - eller NAV-skandalen som den først ble kalt - har preget nyhetsbildet i Norge siden saken smalt i slutten av oktober i fjor.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 15. august og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
Få én måned for 1,- krone.
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen