Podcast-selskapet Acast styrker salgsteamet i Norge med Nils Kjerstad.

Nils Kjerstad ansatt i podcast-selskapet Acast

– Det jeg ser mest frem til er å få jobbe i en spennende bransje som har et enormt potensial for vekst og innovasjon, sier han.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Podcast-selskapet Acast har ansatt Nils Kjerstad som Key Account Manager i det norske markedets salgsteam, opplyses det om i en pressemelding. 

Kjerstad skal være ansvarlig for å «skape en enda større tilstedeværelse på markedet ved å informere og utdanne norske annonsører om verdien av annonsering i podcaster».

Jobb-bytte?

Har du eller noen du kjenner skiftet jobb i medie- og kommunikasjonsbransjen? Send oss en mail på tips@medier24.no 

– Det jeg ser mest frem til med å jobbe i Acast er å få jobbe i en spennende bransje som har et enormt potensial for vekst og innovasjon, sier han.

– Acast har hatt en fremgangsrik reise de siste årene med en vekst som beviser at podcast er en verdifull kanal som er verdsatt av konsumenter så vel som annonsører, sier Kjerstad. 

Kjerstad kommer fra mediebyrået Carat, hvor han jobbet som Digital Activation Lead i over tre år. 

I dag jobber totalt seks personer med det norske markedet innenfor salg, markedsføring og innhold.

Powered by Labrador CMS