Frank Sivertsen i NRK Supernytt, Øyvind Brenne i VG, Marie Havnen i Firda og Liv-Jorunn Håker Ottosen i Sunnmørsposten.
Frank Sivertsen i NRK Supernytt, Øyvind Brenne i VG, Marie Havnen i Firda og Liv-Jorunn Håker Ottosen i Sunnmørsposten.

Norske nyhets­redaksjoner om TikTok: Lar de større medie­husene teste ut appen først

– Når Washington Post og NRK Supernytt får det til, kan TikTok duge for alle redaksjoner.

37 prosent av norske ungdommer bruker nå den populære appen TikTok, men til tross for det, så er svært få norske mediehus til stede på plattformen.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 23. juli og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
Få én måned for 1,- krone.
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen