Nye direktører i Amedia Marked

Se hvem som skal gjøre hva.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Lars Hordnes er ansatt som digital direktør i Amedia Marked. Hordnes har de siste årene jobbet som leder for digital merkevare. Han får nå det overordnede ansvaret for det digitale salget. Dette melder mediekonsernet i en pressemelding på Amedia.no.

Samtidig går Øyvind Bladt Hagen inn i en ny rolle som kundedirektør med overordnet kundeansvar for alle kanaler, i tillegg til ansvaret for nasjonalt salg print og DM.

Karl Olav Sørensen er ansatt som direktør for digital produktutvikling. Karl Olav Sørensen har den siste perioden jobbet som leder for kommersiell utvikling. - Vi er opptatt av å arbeide tettere opp mot våre største og strategiske kunder. Med økt digitalt fokus og flermedialt kundeansvar, mener vi å være enda bedre rustet til å møte kundens krav og forventinger, sier konserndirektør Karl Gunnar Opdal i salg og marked i Amedia, i pressemeldingen.

For å lede dette arbeidet går Øyvind Bladt Hagen inn i en ny rolle som kundedirektør i Amedia Marked.

- Samtidig styrker vi oss digitalt ved at Lars Hordnes og Karl Olav Sørensen går inn i ledergruppen som henholdsvis digital direktør og direktør digital produktutvikling. Gjennom disse grepene vil vi bidra til utvikling av mer effektive løsninger på digitale formater, print og DM for våre kunder, forteller Opdal i meldingen. - Det skjer mye spennende hos oss for tiden. Vi jobber hele tiden med tilpasninger og produktutvikling for å møte markedet med best mulig produkter, og endringsprosessene går raskt, sier Opdal. Lars Hordnes, Øyvind Bladt Hagen og Karl Olav Sørensen inngår i ledergruppen i Amedia salg og marked, som i tillegg består av Espen W. Knudsen (direktør lokalmarked), Liv-Marit Schjøth (direktør økonomi og drift) og Karl Gunnar Opdal (konserndirektør salg og marked).    

Powered by Labrador CMS