Pernille Vermedal Høgh går fra Norstat til Schibsted: Skal lede satsingen på innsikt og effekt

– Jeg er utrolig glad for å få denne muligheten, sier hun i en pressemelding.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Pernille Vermedal Høgh går til Schibsted fra rollen som sjef for forretningsutvikling i Norstat, skriver Schibsted i en pressemelding. 

– Jeg er utrolig glad for å få denne muligheten. Schibsted er for meg en spennende bedrift, både på grunn av sin unike markedsposisjon, men også sin offensive satsing på effektmåling. Dette er et område som jeg virkelig brenner for, og etter hvert har opparbeidet meg en spisskompetanse innenfor. Gjennom min forrige jobb har jeg blitt kjent med teamet i innsikt og analyse. De er en veldig kompetent og ambisiøs gjeng, som jeg må si det er et privilegium å få lov til å jobbe sammen med, sier Vermedal Høgh i meldingen.

Direktør for markedsutvikling i Schibsted, Janicke Holst Eckbo, sier i meldingen at hun er glad for å få Vermedal Høgh med på laget. 

– Vi er ekstra glade for å annonsere at vi etter et omfattende søk har funnet det vi mener er den aller beste kandidaten til å lede vårt svært kompetente innsikts- og analyseteam, nemlig Pernille Vermedal Høgh. Vi har lenge jobbet tett med Norstat for å bl.a. berike kampanjerapporteringen vår, og derfor er det ekstra gledelig at Pernille kan ta med seg erfaringene derfra. Dette vil bidra til å sikre godt samarbeid fremover, sier direktør for markedsutvikling i Schibsted, Janicke Holst Eckbo i meldingen.

Vermedal Høgh er allerede godt i gang i Akersgata. 

 

Powered by Labrador CMS