Konsernsjef Per Axel Koch i Polaris Media fredag 15. februar på Aker Brygge.
Konsernsjef Per Axel Koch i Polaris Media fredag 15. februar på Aker Brygge. (Foto: Erik Waatland)

Ønsker å vokse:

- Polaris Media er for lite, innrømmer Koch. Neder­laget i Sverige stopper han ikke fra å lete nye steder

Konsernsjef Per Axel Koch i Polaris Media sier det var en «sur helg» da de tapte kampen om MittMedia, men: - Det er fortsatt andre muligheter, sier han offensivt.

I forrige uke ble det klart at Polaris Media tapte kampen på oppløpet om å kjøpe det svenske konsernet MittMedia. I stedet for ble det solgt til giganten Bonnier - med et norsk Amedia på slep med tjue prosent eierskap. 

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 1. januar og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
Bestill nå og få første måned til 1,-
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen