Sandberg, munnkurv, lønn, VG-reklame og Kari Jaquesson. Her er de 10 mest populære plussakene i 2018

10 på topp:

Sandberg, munnkurv, lønn, VG-reklame og Kari Jaquesson. Her er de 10 mest populære plussakene i 2018

Slik gikk det med de mest leste abonnementssakene i Medier24 i 2018.

I mai 2018 lanserte Medier24 brukerbetaling, noe som var ganske spesielt, siden vi lovte for alltid å være gratis. Men den gang ei.

Siden den gang har vi fått over 2.000 abonnenter og tallet øker stadig. Og det er interessant å se hvor abonnentene skiller seg fra de øvrige leserne.

Våre abonnenter vil ha mer av nerdestoffet om journalistikk, innsikt om mediebransjen, få en oversikt over lønnsnivået, forstå politiets informasjonsarbeid, streiken i NRK og så videre.

Brukerbetalingen sørger for at vi kan levere mer av dette, slik at du står rustet til å klare å forstå hvordan bransjen din fungerer nå og i fremtiden.

Slik leste abonnentene i 2018:

 

Mest populære plussaker

  1. - Vi har massiv lekkasje til Rights, Document og Resett, skriver Stavrum i intern e-post. «For Nettavisen er dette farlig»
  2. TV 2-reporter Kadafi Zaman hadde ikke pressevest eller pressevisum - og gikk i sivilt da han ble arrestert
  3. Journalist­studenter fikk munn­kurv av lærerne på OsloMet da Per Sandberg og kjæresten snakket ut i eksklusivt møte
  4. Antall NRK-ansatte med topp­lønn stiger: Nå har 79 NRK-ansatte grunn­lønn og faste tillegg på over en million kroner
  5. TV-studenter reagerer på VGs Bergen-reklame: – Påfallende likheter
  6. Aftenpostens lesere fikk tilbud om sydentur med Kari Jaquesson. Nå trekker både avisen og reiseselskapet kampanjen
  7. Dødsfall, væpnede aksjoner og mann med kniv: Disse hendelsene forteller ikke politiet om. Nå har redaktørene fått nok
  8. NRK-journalistene streiket i ni dager - fikk 0,2 prosent­poeng. Ble tilbudt like­behandling av vikarer også før streiken
  9. Magasinet ELLE vil ikke bidra til kroppspress. Men de råder leserne til tre harde treningsøkter i uka før de viser seg på stranda
  10. Reklamekjøp gir redaksjonell synlighet i «Lyd og Bilde»: Leverandører som annonserer, løftes fram i tester
Til toppen