Schibsted går inn på eiersiden i «lynraskt distribusjonsselskap»

Kjøper seg inn i ZoopIt.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Ifølge Netthandel.no går Schibsted Distribusjon inn på eiersiden det relativt nystartede ZoopIt.

Selskapet leverer teknologi for rask levering av pakker kjøpt på nett, og skal ifølge egen omtale kunne levere pakker innen 90 minutter hvis du bor i hovedstadsområdet.

Direktør Cathrine Laksfoss i Schibsteds distribusjon sier ifølge en pressemelding følgende om investeringen:

– Vi er imponert over ZoopIt og hva selskapet har fått til i løpet av kort tid. Schibsted har en tydelig ambisjon om å ligge i front innen digital utvikling, og det er på høy tid at distribusjonsleddet blir utfordret. Vi tror ZoopIts teknologi og vår satsning innen logistikkløsninger for netthandel, inkludert «helthjem-nettverket» som vi lanserte sammen med Amedia og Polaris 11. mai, vil legge grunnlaget for banebrytende leveringsløsninger.

Powered by Labrador CMS