Schibsted lanserer datingapp - vil ta opp kampen med Tinder

– Vi skaper vi en mye tryggere og mer respektfull datingopplevelse.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Schibsted tar opp kampen med Tinder, og lanserer datingappen GoodOnes i Norge, opplyser konsernet.

Appen skal ifølge Schibsted være en trygg datingapp med innlogging via BankID. Hvis man oppfører seg på dårlig vis, så blir man kastet ut.

«Det betyr en effektiv slutt på falske profiler, trakassering og nettroll og en tryggere og bedre opplevelse for seriøse brukere», skriver Schibsted.

– Nettdating er mer og mer populært, men dessverre er det mange useriøse brukere på dagens tjenester. Gjennom å bruke innlogging via BankID skaper vi en mye tryggere og mer respektfull datingopplevelse, sier Rune Røsten, leder for Schibsted Growth i Norge. 

– Den nye hverdagen med sosial distansering gjør en slik tjeneste enda mer aktuell. Vi håper GoodOnes kan bidra til at enda flere kommer i kontakt med nye mennesker på en trygg og god måte, sier han.

GoodOnes er allerede lansert i Sverige, og har over 300 000 brukere.

Rune Røsten
Powered by Labrador CMS