Konsernsjef Kristin Skogen Lund i Schibsted under førstekvartalspresentasjon i 2019.
Konsernsjef Kristin Skogen Lund i Schibsted under førstekvartalspresentasjon i 2019. (Ole Alexander Saue)

Schibsted vil ha mer penger ut av hver abonnent: – Må skifte fokus

Slik blir Schibsteds strategi for å få mer ut av hver abonnent, forteller konsernsjef Kristin Skogen Lund.

– Vi kan ikke akseptere en totalutflating, så vi skifter fokus fra antall abonnenter til inntekter per kunde.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Kr 48 per uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen