Nina Vesterby, Sjef i Egmont Publishing.
Nina Vesterby, Sjef i Egmont Publishing. (Foto: Eira Lie Jor)

Slik skal Egmont Publishing jobbe for å doble de digitale inntektene: – Vi skal skape 250 millioner i nye inntekter

– Vi skal ikke snu helt opp ned på bedriften, men vi skal rigge oss for å møte fremtiden, sier administrerende direktør i Egmont Publishing, Nina Vesterby.

Bladgiganten Egmont står bak en rekke av Norges mest kjente og kjære magasiner: Donald, Kamille og Hjemmet.    I forrige uke ble det klart at de skal kutte 10 millioner kroner, i all hovedsak gjennom å tilby rundt 30 ansatte i organisasjonen frivillige gavepensjoner.    De siste årene har selskapet stått støtt på inntektene

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 1
Kr 189
Kjøp
1 krone for 1 måned (fornyes).
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen