Nina Vesterby, Sjef i Egmont Publishing.
Nina Vesterby, Sjef i Egmont Publishing. (Foto: Eira Lie Jor)

Slik skal Egmont Publishing jobbe for å doble de digitale inntektene: – Vi skal skape 250 millioner i nye inntekter

– Vi skal ikke snu helt opp ned på bedriften, men vi skal rigge oss for å møte fremtiden, sier administrerende direktør i Egmont Publishing, Nina Vesterby.

Bladgiganten Egmont står bak en rekke av Norges mest kjente og kjære magasiner: Donald, Kamille og Hjemmet.    I forrige uke ble det klart at de skal kutte 10 millioner kroner, i all hovedsak gjennom å tilby rundt 30 ansatte i organisasjonen frivillige gavepensjoner.    De siste årene har selskapet stått støtt på inntektene

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 15. august og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
Få én måned for 1,- krone.
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen