Elisabeth Lier Haugseth, direktør i Forbrukertilsynet
Elisabeth Lier Haugseth, direktør i Forbrukertilsynet (Foto: Kimm Saatvedt)

Annonsekritikk:

«Slepphendte» medier får refs av Forbrukertilsynet:  – Bryter markedsføringsloven

Nå truer direktør Elisabeth Lier Haugseth med bøter, om en rekke norske mediehus ikke endrer sin markedsføring av digitale abonnementer.

Nesten samtlige av de store norske avisene må endre praksis knyttet til markedsføring og avtalevilkår av digitale avisabonnementer.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 1. januar og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
Bestill nå og få første måned til 1,-
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen