Markeringen av den internasjonale kvinnedagen 8. mars i Oslo arrangeres på Youngstorget. Her fra markeringen i 2018. Foto: Lise Åserud / NTB scanpix
Markeringen av den internasjonale kvinnedagen 8. mars i Oslo arrangeres på Youngstorget. Her fra markeringen i 2018. Foto: Lise Åserud / NTB scanpix (Åserud, Lise)

Slik har medie­dekningen av kvinne­dagen utviklet seg de siste åtte årene

Reservasjonsrettåret 2014 topper statistikken med flest oppslag om kvinnedagen, med fjorårets #metoo-dekning rett bak, viser analyse fra Retriever.

Medier24 har fått analyseselskapet Retriever til å gå gjennom en analyse av medienes dekning av kvinnedagen 8. mars fra 2012 og fram til i dag. 

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 1. januar og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
Bestill nå og få første måned til 1,-
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen