Strossle Norge vokser stadig - her er hele gjengen samlet til lagbilde.

Strossle bygger laget videre: Ansetter Maja Grøndahl Risvold som senior kunderådgiver

Henter ny medarbeider fra Maxus.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Strossle har siden etableringen i 2013 blitt en av Europas største plattformer for digital innholdsdistribusjon - og arbeider nå med over 1500 publisister i 13 markeder.

- Stadig flere annonsører oppdager distribusjonskraften i Strossle og selskapet vant i 2016 gull for sin modell, fra The Native Advertising Institute, skriver selskapet i en melding.  

- Vi har en økende pågang av kunder og byråer som ser behovet for en smartere og effektiv distribusjon av innholdet de produserer. Alle mediebyråene bruker nå Strossle som en del av sine planer på distribusjon, sier salgsdirektør i Strossle NorgeTrånn Ciekals. 

Og for å møte etterspørselen og veksten har Strossle nylig ansatt enda en medarbeider i Norge - Maja Grøndahl Risvold er på plass som senior kunderådgiver.  

Hun kommer fra mediebyrået Maxus i København, hvor hun har jobbet som Nordic Client Manager. Grøndahl Risvold har tidligere jobbet som markedsfører innen eiendom- og informasjonsbransjen.

Maja Grøndahl Risvold på plass hos Strossle Norge.
Powered by Labrador CMS