Eirik Wilberg er konsulent, medieforsker - og førsteamanuensis ved Handelshøyskolen BI.
Eirik Wilberg er konsulent, medieforsker - og førsteamanuensis ved Handelshøyskolen BI. (Foto: BI )

#Verktøykassa

Synlighet, koordinering og involvering: Her er oppskriften for å lykkes med omstilling, ifølge ekspertene

Gode ledere gjemmer seg ikke på kontoret, sier medieforsker Erik Wilberg. Og kanskje særlig i bransjer som mediene må man inkludere og involvere, understreker professor Øystein Fevang.

Endring kan skape uro eller konflikter på enhver arbeidsplass, men hvordan håndterer man det egentlig?

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

Vil du lese denne saken? Prøv 3 uker helt gratis nå!

Vi spør ikke om ditt betalingskort, og abonnementet stopper av seg selv etter prøveperioden.

Prøv gratis nå

månedlig

Kr 189
Kr 48 per uke
Kjøp

ukespass

Kr 99
Få tilgang i én uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsabonnement eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen