Andy Mills, produsent av New York Times-podkasten «The Daily». Her under Fortellingens Kraft 2019 i Bergen.
Andy Mills, produsent av New York Times-podkasten «The Daily». Her under Fortellingens Kraft 2019 i Bergen. (Ole Alexander Saue)

«The Daily» har to millionar lyttarar per episode: Her er New York Times-produsenten sine beste tips

(BERGEN): Stadig fleire medier lagar daglege nyheitspodkastar. Her deler produsent Andy Mills suksessoppskrifta bak den mest populære av dei alle.

I to og eit halvt år har New York Times produsert daglege episodar, hovudsakleg om amerikansk politikk, i podkasten «The Daily», med Michael Barbaro som programleiar.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Kr 48 per uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen