Thora Helene Støren (28) blir ny digital­rådgiver i Tun Media. Konsernet skal satse tyngre på innholds­markedsføring

– Vi er veldig glade for at Thora takket ja til å jobbe hos oss.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Tun Media utvider satsingen på innholdsmarkedsføring, og har ansatt Thora Helene Støren (28) i rollen som digital rådgiver, opplyser selskapet i en pressemelding.

Thora Helene Støren (28) er ansatt i rollen som digital rådgiver i Tun Media.

– Vi er veldig glade for at Thora takket ja til å jobbe hos oss. Hun har en spennende profil, og har blant annet jobbet med Lean Startup for Nortura i tillegg til å ha utviklet spareappen Yeyney, opplyser Marianne Vangsøy, kommersiell redaktør i Tun Media.

Støren jobber i dag som juniordesigner og markedskoordinator i Hurtigruten Svalbard. Hun har master i innovasjon og entreprenørskap fra NMBU, og har bakgrunn fra blant annet Los & Co og Econa.

Konsernet merker etterspørselen etter rådgivere på innholdsstrategi, SEO, digital markedsføring og utnyttelse av sosiale kanaler og så behovet for å styrke seg innen digital rådgivning.

Støren tiltrer stillingen 1. februar 2018, sier Vangsøy.

Powered by Labrador CMS