Adm. direktør Kjersti Løken Stavrum i Stiftelsen Tinius.
Adm. direktør Kjersti Løken Stavrum i Stiftelsen Tinius. (Arkivfoto: Gard L. Michalsen)

Tinius støtter delingen av Schibsted: – Et kraftfullt grep for begge selskaper, sier Kjersti Løken Stavrum

– Fisjonen er et smart trekk for å optimalisere verdiene i Schibsteds internasjonale rubrikkmarked, sier styreleder Ole Jacob Sunde i Tinius-stiftelsen i en pressemelding.

  • Endret

Tirsdag sprakk nyheten om at Schibsted-styret har valgt å skille ut den delen av selskapet som driver med internasjonale rubrikkannonser.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 31. desember og få 1 måned til 99 kroner 99,-
Kjøp
Ord. pris 189,-
Ord. pris 1899,-

ukespass

Kr 99
Få tilgang i én uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen