Kristin Norli går til TRY Innhold, og forlater dermed Schibsted Partnerstudio.
Kristin Norli går til TRY Innhold, og forlater dermed Schibsted Partnerstudio. (Foto: TRY Innhold)

FOLK

TRY Innhold rekrutterer fra konkurrenten - henter Kristin Norli fra Schibsted

– Jeg ser frem til å jobbe på TRY-huset og med kunder med store ambisjoner i sine markeder.

TRY Innhold henter Kristin Norli fra Schibsted Partnerstudio. 

 Norli har bakgrunn som nyhetssjef i E24, men kommer nå fra stillingen som innholdsleder for næringsliv i Schibsted Partnerstudio.

  -Stadig flere bedrifter oppnår gode resultater ved å markedsføre seg med godt innhold.  Vi har over tid opplevd større etterspørsel etter kvalitetsinnhold innenfor næringsliv og B2B-segmentet, sier leder i TRY Innhold, Lene Vintervoll.

Og legger til: 

–Det blir stadig kortere vei fra «content» til «commerce», og den har blitt enda kortere som følge av korona. Kristin får en viktig rolle når vi nå øker satsingen vår på innhold innen dette feltet.

Kristin Norli er utdannet samfunnsviter og journalist, og kommer fra stillingen som innholdsleder for næringsliv i Schibsted Partnerstudio. Her har ledet teamet med ansvar for innholdsmarkedsføring for B2B- og næringslivskunder i Schibsteds medier. Norli var også sentral i produksjonen av podcasten Equinor publiserte via Aftenpostens «Forklart». 

I TRY Innhold blir Norli innholdsredaktør og kundeansvarlig, og skal ha fokus på innhold rettet mot bedrifter innen energi, teknologi, bærekraft og politikk.

- Jeg ser frem til å jobbe på TRY-huset og med kunder med store ambisjoner i sine markeder.  Å jobbe med innhold på tvers av alle kanaler og utnytte de store mulighetene som finnes innen teknologi og plattformer blir veldig spennende, sier Norli.

Til toppen