Styrker laget: F.v. Direktør forretningsutvikling og salg Christian Lind, produsent Marit Dahlviken Hagen, produsent Roger Moe (nyansatt), innholdsrådgiver Tor Olav Borgen (nyansatt), digital rådgiver Thora Støren og byråleder Marianne Vangsøy. Foto: Camilla Mellemstrand, Tun Media

Tun Byrå styrker laget: Henter Roger Moe fra Mastiff og Tor Olav Borgen fra Mediaplanet

– Jeg gleder meg til å jobbe i et selskap som setter dagsorden innenfor matproduksjon og landbruk, sier TV-veteran Roger Moe. I tillegg henter byrået rådgiver Tor Olav Borgen fra Mediaplanet.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Roger Moe forlater stillingen som produsent i Mastiff for å jobbe som produsent og innholdsrådgiver i Tun Byrå, skriver byrået i en melding til Medier24. 

Han har ifølge meldingen 20 års erfaring fra TV-bransjen, og ser frem til å begynne i byrået 1. juni i år.

– Det skal bli veldig spennende å jobbe med kunder innenfor landbruk- og matbransjen, sier Moe.

Han skal bygge byråets videosatsing sammen med Marit Dahlviken Hagen. 

 

Henter rådgiver fra Mediaplanet

Tun Byrå er innholdsbyrået til Tun Media, som blant annet gir ut Nationen. 

I tillegg henter innholdsbyrået Tor Olav Borgen (29), som går fra stillingen som forretningsutvikler i content marketingselskapet Mediaplanet, skriver de i meldingen. 

– Min styrke ligger i å finne den gode historien hos den enkelte kunden og jobbe ut et helhetlig innholdskonsept, sier Borgen i meldingen. 

– Et solid lag

Byråleder Marianne Vangsøy er svært fornøyd med å tiltrekke seg kjente navn fra TV-bransjen.

– Med et solid lag er vi nå rustet for å bygge en skikkelig satsing innenfor videoproduksjon, sier hun, og gleder seg til å kunne tilby både web-serier og mindre produksjoner til kundene, sier hun i meldingen og fortsetter: 

– Borgens kompetanse er veldig viktig for oss. Kundene våre etterspør rådgiving og analyse i økende grad, sier Vangsøy, og er svært fornøyd med at byrået nå stiller med et bredt faglig team.

Powered by Labrador CMS