Styrker laget: F.v. Direktør forretningsutvikling og salg Christian Lind, produsent Marit Dahlviken Hagen, produsent Roger Moe (nyansatt), innholdsrådgiver Tor Olav Borgen (nyansatt), digital rådgiver Thora Støren og byråleder Marianne Vangsøy. Foto: Camilla Mellemstrand, Tun Media
Tun Byrå
Tun Byrå styrker laget: Henter Roger Moe fra Mastiff og Tor Olav Borgen fra Mediaplanet
– Jeg gleder meg til å jobbe i et selskap som setter dagsorden innenfor matproduksjon og landbruk, sier TV-veteran Roger Moe. I tillegg henter byrået rådgiver Tor Olav Borgen fra Mediaplanet.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Roger Moe forlater stillingen som produsent i Mastiff for å jobbe som produsent og innholdsrådgiver i Tun Byrå, skriver byrået i en melding til Medier24.
Han har ifølge meldingen 20 års erfaring fra TV-bransjen, og ser frem til å begynne i byrået 1. juni i år.
– Det skal bli veldig spennende å jobbe med kunder innenfor landbruk- og matbransjen, sier Moe.
Han skal bygge byråets videosatsing sammen med Marit Dahlviken Hagen.
Henter rådgiver fra Mediaplanet
Tun Byrå er innholdsbyrået til Tun Media, som blant annet gir ut Nationen.
I tillegg henter innholdsbyrået Tor Olav Borgen (29), som går fra stillingen som forretningsutvikler i content marketingselskapet Mediaplanet, skriver de i meldingen.
– Min styrke ligger i å finne den gode historien hos den enkelte kunden og jobbe ut et helhetlig innholdskonsept, sier Borgen i meldingen.
– Et solid lag
Byråleder Marianne Vangsøy er svært fornøyd med å tiltrekke seg kjente navn fra TV-bransjen.
– Med et solid lag er vi nå rustet for å bygge en skikkelig satsing innenfor videoproduksjon, sier hun, og gleder seg til å kunne tilby både web-serier og mindre produksjoner til kundene, sier hun i meldingen og fortsetter:
– Borgens kompetanse er veldig viktig for oss. Kundene våre etterspør rådgiving og analyse i økende grad, sier Vangsøy, og er svært fornøyd med at byrået nå stiller med et bredt faglig team.