TVNorge fornøyd med seertallene på «All Together Now Norge»-premieren

244.000 fikk med seg premieren på sangkonkurransen «All Together Now Norge», skriver Discovery i en pressemelding.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Tirsdag hadde programmet «All Together Now Norge» premiere på TVNorge, og i en pressemelding skriver Discovery at totalt 244.000 fikk med seg premieren. 

– Dette var veldig gledelige tall. Det er alltid spennende å lansere helt nye formater, det er et trangt nåløye, så dette lover absolutt godt, sier Eivind Landsverk, programdirektør i Discovery i en pressemelding. 

 Programmet ledes av Anne Rimmen og Didrik Solli-Tangen. Konseptet er at det er om å gjøre for deltakerne å få flest mulig av de 100 dommerne i dommerpanelet til å reise seg fra sine stoler og bli med på allsangen. De som får med flest dommere går videre i konkurransen. 

Også TVNorges nye humorserie «Oljefondet» har levert gode åpningstall. 192 000 fikk med seg TV-premieren. Til sammen, inkludert Dplay-seerne, har nå 278 000 sett første episode. – «Oljefondet» fikk en eksklusiv premiere på Dplay i desember, og bidro til at vi gikk ut av året med rekordmange betalende abonnementer. Med gårsdagens TV-premiere når vi ut til enda flere seere, og vi håper at denne serien skal bygge seg enda større utover våren, sier Landsverk i pressemeldingen. 

Powered by Labrador CMS