F.V. Synne Mauseth og Line Pevik fra Trd. By
F.V. Synne Mauseth og Line Pevik fra Trd. By (Foto: Espen Bakken)

Uteliv, arbeidsliv og gründere: Slik jobber Adresseavisens «trd.by» med å nå yngre lesere

– Vi treffer godt med saker om blant annet uteliv, lokale bynyheter og personlige historier fra unge, kule folk, sier leder for satsingen Line Pevik.

Det har lenge vært en stor kamp om å få de yngre leserne til å bli mer opptatt av nyheter. Derfor har Adresseavisen valgt å satse på en egen nettavis for målgruppen 18–30 år.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 1
Kr 189
Kjøp
1 krone for 1 måned (fornyes).
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen