Med digitaliseringen av norske radiokanaler har det etter hvert blitt mange kanaler å høre på, men ikke alle fenger like mye. Det er faktisk flere av de riksdekkende kanalene som knapt nok har målbår oppslutning. Dette gjelder særlig en håndfull av NRKs kanaler, men også de kommersielle sliter med noen av sine prosjekter, skriver Kyrre Dahl
Med digitaliseringen av norske radiokanaler har det etter hvert blitt mange kanaler å høre på, men ikke alle fenger like mye. Det er faktisk flere av de riksdekkende kanalene som knapt nok har målbår oppslutning. Dette gjelder særlig en håndfull av NRKs kanaler, men også de kommersielle sliter med noen av sine prosjekter, skriver Kyrre Dahl (Poppe, Cornelius / NTB Scanpix - illustrasjonsfoto)

INNSIKT

Vi har fått flere radio­kanaler. Men mange av dem har nesten ikke lyttere

(KOMMENTAR): «Det gjelder både NRK og de kommersielle», skriver Kyrre Dahl.

  • Endret
  • KYRRE DAHL, redaktør for radionytt.no. Dahl er også nettredaktør for Norsk Lokalradioforbund – og skriver om radio for Medier24

 

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Kr 48 per uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen