Redaksjonssjef i Faktisk, Silje S. Skiphamn, er svært glad for at faktasjekken deres gjør at Volvo endrer en feilaktig kampanje.
Redaksjonssjef i Faktisk, Silje S. Skiphamn, er svært glad for at faktasjekken deres gjør at Volvo endrer en feilaktig kampanje. (Foto: Erik Waatland)

Bilgiganten endrer global kampanje etter Faktisk.nos avsløring: – Veldig gøy

Faktasjekkerne fant en feil i selskapets reklamekampanje. Nå tar bilprodusenten Volvo grep.

Den siste tiden har bilprodusenten Volvo lansert en stor, internasjonal kampanje, der det blir påstått at New York Times på kommentarplass i 1986 hevdet at påbud om bilbelte var i mot menneskerettighetene.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 1. januar og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
Bestill nå og få første måned til 1,-
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen