I høst så vi Schibsted på Breitbart - forrige uke var det Resett som brakte reklame for det norske mediekonsernet
Norske annonsører finansierer falske nyheter: MBL og ANFO fant 91 norske bedrifter på tvilsomme nettsteder
Denne høsten har blitt en ny vår for digitale annonseinntekter - og med Google-teknologi får Amedia en større del av kaka
MediaPuls 197: Hvor stort er egentlig problemet med programmatisk svindel? Vi snakker med Amidays om temaet
Programmatisk annonsering ble solgt inn som selve nirvana. Resultatet har blitt digital waste og store paradokser
Ute i verden opplever jeg en økende skepsis til det digitale og kanskje spesielt programmatisk. Hvordan skal dette gå?
Norske annonsører bør stå beinhardt på sine krav til annonsemiljøet. Digital annonsering handler om mer enn flest mulig visninger til lavest pris
I fjor ble det solgt programmatiske annonser for 700 millioner kroner i Norge. Det betyr at hver fjerde nettannonse er datastyrt
Er bannerannonsen død? Nei - kunstig intelligens vil ta programmatiske reklamekjøp til et helt nytt nivå
Frierne må vente til neste år: Amedia har fortsatt ikke valgt mellom Google og Schibsted for programmatisk samarbeid
Det blåser opp til ny storm om programmatisk: ANFO mener annonsører som ikke får gode svar, bør bytte mediebyrå
Koch vil samle medie-Norge: «Det må være like enkelt å kjøpe annonser hos oss som på Google og Facebook»