26. februar

Foto- og videojournalistikkens dag

  • Fra: 26. februar 2020 08:00
  • Til: 26. februar 2020 12:00
  • Sted: Oslo

Les mer (checkin.no)

Medier24 har gleden av å invitere til halvdagsseminaret "Foto- og videojournalistikkens dag" den 26. februar.

Discovery vil fortelle hvordan de rigger for OL, Aller Media deler erfaringer fra arbeidet med å reposisjonere seg på Web-TV og TV 2 snakker om strategier på nett og digitale friflater. 

 

Hva tenker byråene om TV-formatet og online-video fremover, og hva er annonsørene opptatt av? Dette vil Head of Broadcast i RED Media, Kine Kristin Wølneberg, snakke mer om. 

Møt opp på Vika kino klokken 08:00 den 26. februar. 

Program: 

08:00-08:30: Registrering og enkel servering

08:30: Velkommen 

08:35: Hvordan Aller Media har reposisjonert seg på web-TV - Mads A. Andersen, Direktør TV Aller Media

09:00: VGTV

09:30: TV 2 - Derek Bjølgerud, leder TV2.no og digitale friflater

09:50: Paneldebatt: Den store TV-krigen på nett. Hvordan møte konkurransen fra de andre aktørene, og hvordan sikre innovasjon i egne kanaler?

I panelet: Mads A. Andersen (Aller Media), Derek Bjølgerud (TV 2)

Moderator: Erik Waatland, redaktør Medier24. 

10:15 - 10:30: Pause

10:30: Discovery: Slik rigger vi for OL - Morten Johannessen, fungerende sportsdirektør i Eurosport

11:00: Dette tenker annonsørene - Kine Kristin Wølneberg, Head of Broadcast RED Media

11:20: Hva viser tallene og trendene fremover på linær TV - Bjørn Solvang, daglig leder Foreningen Tenk TV

11:35: Paneldebatt: Kommersielle muligheter fremover? Hvilken type innhold vil vi se mer av og hvordan lykkes bedre med det kommersielle?

I panelet: Bjørn Solvang (Tenk TV)

Moderator: Erik Waatland, redaktør Medier24

Programmet avsluttes klokken 12:00

Billett kroner 1875,- NOK. 

Medier24s kalender er en tjeneste for konferanser, debatter, kurs og lignende. Oppføringer i kalenderen er gratis og basert på «gjør det selv». Arrangører kan kjøpe ytterligere profilering gjennom bannerannonser, forsideprofilering eller sosiale medier. Betalt profilering vil være merket.
Til toppen