14. mai

ANFO - Digital merkevareskole: Brand relevance

  • Fra: 14. mai 2020 09:00
  • Til: 29. mai 2020 13:00
  • Sted: Digitalt

Les mer (anfo.no)

Merkevarebygging har med tiden blitt et utvannet og fragmentert begrep uten et tilstrekkelig, godt konvensjonelt rammeverk. Det florerer litteratur, meninger og praktisk metodikk uten dokumentert faglig forankring i hva som faktisk kjennetegner og preger merkevarer som lykkes bedre og er mer lønnsomme enn andre over tid. 
Dette gjør at vi har relativt få sterke merkevarer i Norge. Vi har mange kjente, men få som virkelig betyr noe for folk og som står seg med tilstrekkelig lønnsomhet over tid.

Hva kjennetegner egentlig merkevarer som lykkes bedre og er mer lønnsomme enn andre over tid? Hvordan arbeider de med innsikt, strategi, operasjonalisering og utvikling - og hvordan kan du benytte dette for å lykkes fremover?

ANFO og Compete inviterer til et helt nytt digitalt merkevarekurs, basert på omfattende forskning på likhetstrekk blant verdens sterkeste merkevarer.

Eventet går over fire dager, 14., 25., 28. og 29. mai. Alle dager fra klokken 09:00 til 13:00. 

Medier24s kalender er en tjeneste for konferanser, debatter, kurs og lignende. Oppføringer i kalenderen er gratis og basert på «gjør det selv». Arrangører kan kjøpe ytterligere profilering gjennom bannerannonser, forsideprofilering eller sosiale medier. Betalt profilering vil være merket.
Til toppen