15. desember

om 16 dager

ANFO- Reviewing the Top 10 drivers of advertising profitability

  • Fra: 15. desember 2020 09:00
  • Til: 15. desember 2020 09:45
  • Sted: Frokost webinar

Les mer (anfo.no)

ANFO i samarbeid med Kantar inviterer til frokost-webinar.  Siste Effekt vitaminpille før innlevering av ditt ANFO Effekt case.

 

In our post-COVID world, many marketers are cutting marketing and media investment.  This is putting an increased emphasis on campaign effectiveness and profitable returns to ensure brands extract the most possible value from every Krone, EURO or $ spent.  There are many factors which can be used to improve advertising returns, but the advertising multipliers that really matter are not those being prioritised by marketers. This presentation reviews published econometric evidence, and then contrasts the hierarchy with results of a new survey of global marketers

Medier24s kalender er en tjeneste for konferanser, debatter, kurs og lignende. Oppføringer i kalenderen er gratis og basert på «gjør det selv». Arrangører kan kjøpe ytterligere profilering gjennom bannerannonser, forsideprofilering eller sosiale medier. Betalt profilering vil være merket.
Til toppen