21. mars

Merkevareskolen 2017

  • Fra: 21. mars 2017 09:00
  • Til: 22. mars 2017 16:00
  • Sted: Småflaskemuseet, Kirkegata 10, 0153, Oslo

ANFO og Brand Frame inviterer deg til vår nye merkevareskole, hvor du vil få grundig innføring i strategisk, helhetlig merkevarebygging, basert på de beste praksismodellene og caser fra inn- og utland. 
Merkevareskolen foregår over 3 samlinger, bestående av 2 dager hver. 
Ved slutten av hver samling vil du ende opp som en bedre merkevarebygger, enten du jobber med produktmerker, tjenestemerker eller bedriften som merkevare. 

Samling 1:
21. mars 09:00 - 16:00
22. mars 09:00 - 16:00

Samling 2:
09. mai 09:00 - 16:00
10. mai 09:00 - 16:00

Samling 3:
19. juni 09:00 - 16:00
20. juni 09:00 - 16:00

Hovedforedragsholder er Henning Karlsen som foreleser på flere høyskoler og universiteter i Europa (London Schoool of Economics, London Business School, Celsa/Sorbonne), og som for tredje år på rad har holdt keynote på World Brand Congress. 

Meld deg på nå, og møt våren med verdiskapende kompetansepåfyll du kan dra nytte av i lang tid fremover! 

Skolens innhold:
Forretningsstrategi, konkurransestrategi og merkevarestrategi – tre sider av samme sak
Strategisk markedsanalyse (krav, metoder og modeller for riktig strategisk beslutningsgrunnlag)
Forbrukeratferd i det moderne forbrukersamfunnet
Merkevarebygging – hva og hvorfor
Merkevaren i et finansielt perspektiv og som bærer av virksomhetens konkurransekraft og verdi
Helhetlig strategisk ledelse/merkevareledelse
Produktmerkestrategi
Merkearkitektur: Hvordan optimalisere porteføljen
Strategiimplementering langs verdikjeden – hva og hvordan
Living-the-brand/kulturutvikling: Hvordan bygge en kultur som understøtter og leverer på strategien?
Strategisk innovasjon og konseptutvikling
Kommunikasjonsstrategi
Verdifastsettelse av merkevarer

Medier24s kalender er en tjeneste for konferanser, debatter, kurs og lignende. Oppføringer i kalenderen er gratis og basert på «gjør det selv». Arrangører kan kjøpe ytterligere profilering gjennom bannerannonser, forsideprofilering eller sosiale medier. Betalt profilering vil være merket.
Til toppen