×
Annonse for
Podkast gir mulighet til godt innhold mot et nisjepublikum. Men hvordan tjene penger på det?
Podkast gir mulighet til godt innhold mot et nisjepublikum. Men hvordan tjene penger på det? (Bilde: Illustrasjonsfoto)

ANNONSE

Den store podkast-dagen blir så stor at vi har leid større lokale! Her er 9 grunner til at du også bør melde deg på i siste liten

Blir 2017 året da podkasten tar av i Norge? Medier24, AdLINK og MediaPuls tar opp hansken og inviterer til fagdag torsdag 19. januar.

  • Dette er en annonse.

Medier24, AdLINK Media og MediaPuls inviterer til en fagdag for å løfte den norske podkasten.

Hvor er podkasten i Norge i dag og hvor skal vi?

Tordag 19. januar kl 08:00 inviteres bransjen, journalister, redaktører, annonsører, teknologer, produksjonsmiljøer, byråer og alle andre, som er opptatt av å løfte podkasten i Norge, til et til halvdagsseminar. 

Kommer du litt før, får du med deg frokost og kaffe på vei inn til kampen om de beste setene i salen. 

 

Og apropos det - det har nå meldt seg på så mange at vi har måttet flytte arrangementet til et større møtelokale!

Fagdagen vil finne sted på Thon Hotel Conference Universitetsgaten, altså et steinkast fra Akersgata. 

Påmeldingsavgift: 900 kroner per person, 600 kroner fra og med deltaker nummer 4 fra samme bedrift. 

 

Har du ikke meldt deg på ennå? Her er 9 grunner til at du må gjøre det: 

  1. Se Acast presentere hvordan de sørger for å at podkasten blir bærekraftig i Sverige.
  2. Hør en av Norges mest populære podkaster, Skuddet på Toftøy – presentert av Norges konge på «True Crime» Sindre Leganger.
  3. Se hva mediebyrået Mindshare mener skal til for at de skal anbefale podkast for sine kunder.
  4. Se hva Norges største bestiller av radio (NRK) mener om podkasten fremover
  5. VG gikk fra ingen til svært mange podkaster på kort tid – de bygger nå egen plattform!
  6. Podkast-bransjen trenger en felles arena for å snakke sammen, blant annet for å bli enig om en podkast-valuta som markedsførere kan bruke overfor sine kunder.
  7. Mediebransjen trenger flere kommersielle produkter og podkast er et godt alternativ.
  8. Se et vaskeekte norsk suksesscase på podkast med AdLINK Media.
  9. Hør debatten fra en av mediebransjens egne metapodkaster – Mediapuls.

 

Se også videosnutter som kanskje kan overtale deg:  

Fredrik Hermansson i Acast

Vi ønsker Fredrik Hermansson i Acast velkommen til Den store podkast-dagen! 19. januar. Det er fremdeles mulig å skaffe seg billetter her: http://bit.ly/2hQbacA

Posted by Medier24 on 10. januar 2017

 

Sindre Leganger til Den store podkast-dagen!

Sindre Leganger står bak podkastene Skuddet på Toftøy (Aftenposten) og Uløst (VG). Nå kommer han til Den store podkast-dagen! Meld deg på her: http://bit.ly/2hQbacA

Posted by Medier24 on 4. januar 2017

 

 

Fotnote: Innholdet i akkurat denne artikkelen er produsert av Medier24, i motsetning til det som står i bunnteksten under her.

I stedet for å kalle det journalistikk, har vi valgt å merke dette som reklame. 

   

Til toppen