×
Annonse for
Er du klar for Gulltaggen i år? (Bilde: INMA)

Ikke meldt deg på Gulltaggen ennå? Her er 3 grunner til å gjøre det nå - før det er for sent!

- Digitalbransjen er ved et veiskille, mener daglig leder Kenneth Eriksen i INMA.

  • Dette er en annonse.

Og i år skal det handle om fremtiden og endringene vi vil se i digitalbransjen de neste årene på Gulltaggen.

I år handler det om bransjens fremtid.

Her er tre gode grunner til at du burde dra på Gulltaggen 27. april:

 

1. Få et innblikk i bransjens fremtid.

- I år skal Gulltaggen rette fokus mot egen bransje. Hvordan ser et mediebyrå, mediehus og en annonsør ut i 2020?

- Gulltaggen-arrangør INMA er 15 år og etablert, akkurat som bransjen, men vi står ved et veiskille. Hvordan skal vi endre oss for å stå best mulig rustet for fremtiden?, spør daglig leder Kenneth Eriksen.

Det skal årets Gulltaggen, 27. april på Folketeateret i Oslo, prøve å svare på.

 

2. Speakere av internasjonalt snitt.

- Gulltaggen har sørget for å fly inn noen av verdens dyktigste innen sitt fagfelt for å lære bort til den norske bransjen. Vi har også invitert to norske favoritter fra fjorårets 8 minutes.

 

3. Ta en øl med bransjelederne hos norske mediebyråer, annonsører og mediehus

- Vi har funnet et kjempespennende konsept i Folketeateret, hvor vi får hele Folketeaterpassasjen for oss selv. Det kommer til å bli en fantastisk setting, helt etter Gulltaggen-ånden, sier Kenneth Eriksen.

 

Til toppen