Frist: 17. sep.
(Bilde: Stian Schioldborg)

Deloitte søker dyktig skribent med gode formidlingsevner

Stillingen er satt passiv.

Finn ledige stillinger.

Vi ønsker å finne rett person som kan styrke dekningen av våre kjerneområder i tradisjonelle og digitale medier.

Marketing & Communications - avdelingen for markedsføring og kommunikasjon i Deloitte består av 12 personer, og du vil inngå i et team med dyktige fagfolk innen kommunikasjon og markedsføring. Du må utvise høy presisjon i arbeidsoppgavene, og være en profesjonell supportperson for ansatte i virksomheten.

Vi ønsker å finne rett person som kan styrke dekningen av våre kjerneområder i tradisjonelle og digitale medier. Du vil dekke et bredt fagfelt og bistå fagpersoner innen ulike forretningsområder og problemstillinger. Du vil jobbe for ulike kanaler og prosjekter med varierende tidsfrister. En typisk arbeidshverdag inkluderer alt fra å skrive redaksjonelle tekster, bistå i annonseproduksjon til å skrive/redigere innhold til sosiale medier og nyhetsbrev.

Vi ser etter en kollega som skriver meget godt, og som har erfaring, kunnskap med å skrive tekster som fenger. Du må kunne gjøre vanskelige fagtermer og komplisert materiale om til lettfattelig og forståelig innhold. Du må kunne skape tillit hos personer på alle nivåer i vår organisasjon. Du må ha nyhetsteft og dokumentert gode resultater, i tillegg til en sterk gjennomføringsevne og et strategisk overblikk. Vi verdsetter at du kan jobbe parallellt med prosjekter og prioritere oppgaver fortløpende.


Bakgrunn

  • Minimum Bachelor (3 år) fra høyskole eller universitet, fortrinnsvis innen fagområdene journalistikk eller kommunikasjon. Erfaring kan kompensere for manglende utdannelse.
  • Gode redaksjonelle/skriftlige arbeidsprøver
  • Solid kunnskap om både nye/sosiale- og tradisjonelle medier. Erfaring fra annen markeds- eller kommunikasjonsvirksomhet er en fordel.
  • Erfaring med (reportasje-)foto er en fordel.
  • Erfaring med video er en fordel.
  • God erfaring og kunnskap om bruk- og effekt av sosiale medier som relasjonskanal.
  • Erfaring med søkemotoroptimalisering/SEA er ikke et krav, men vil telle positivt.

 

Egenskaper

  • Svært god fremstillingsevne på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
  • Selvstendig og ansvarsfull
  • Nytenkende og kreativ
  • Gode kommunikasjonsegenskaper
  • Høy integritet
  • Flink til å knytte og ivareta relasjoner
  • Fleksibel

 

Arbeidsoppgaver:

  • Produsere tekster og andre redaksjonelle leveranser til alle interne og eksterne kanaler.
  • Bygge og styrke merkevaren gjennom solide budskap i eksterne og interne kanaler
  • Bidra med skrivearbeid som støtter vår markedsstrategi og som passer inn i nyhetsagendaen
  • Utarbeide pressemeldinger, kronikker og debattinnlegg
  • Rådgivning i kommunikasjonsspørsmål
  • Bidra i øvrige markeds- og kommunikasjonsaktiviteter.

 

Hva kan vi tilby deg?
I Deloitte får du jobbe med interessante og utviklende arbeidsoppgaver i et tverrfaglig, internasjonalt kunnskapsmiljø. Vi har en arbeidshverdag der vi er opptatt av å dele kompetanse og har et variert tilbud til ansatte innen kultur, idrett og sosiale aktiviteter. Vi holder til i nye, moderne kontorlokaler i Oslo (Barcode).

 

Spørsmål om stillingen kan rettes til 

  • Marianne Solli Løken, Manager, Telefon 957 03 935
  • Hanne Brønmo, Senior konsulent, Telefon, 941 38 189


Søknadsfrist: 17.09.2017

___________________________________________________________________

Til informasjon benytter vi oss av testverktøy fra Cut-e som en del av vår rekrutteringsprosess. Kvalifiserte kandidater vil få tilsendt disse testene og mer informasjon om videre prosess.

Bakgrunnssjekk: Deloitte AS foretar bakgrunnssjekk av søkere for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Verifisering av bakgrunnssjekk blir gjennomført av HireRight. Bakgrunnssjekk gjennomføres ikke uten samtykke fra søkeren og aktuelle kandidater vil motta nærmere informasjon om dette.

Gå til søknadsskjema
Til toppen