Frist: 24. juni

Nettavisen søker Key Account Manager

Stillingen er satt passiv.

Finn ledige stillinger.

Vil du jobbe med salg i ett av Norges største nettsteder med 2 millioner ukentlige lesere?

Nettavisen.no er i sterk vekst. En betydelig redaksjonell satsing og oppskalering, spesielt på økonominyheter og livsstil, økt fokus på sosiale medier og en total redesign av avisens utseende og brukeropplevelse driver Nettavisen til nye trafikkrekorder. 1. april ble det etablert en helt ny kommersiell enhet som skal kapitalisere på det “nye” redaksjonelle produktet.

Vår nyetablerte avdeling søker nå to Key account managere som skal bidra til den finansielle veksten. Vi er et agilt kommersielt team som tror på korte beslutningsprosesser, hyppige iterasjoner og kontinuerlig kompetanseutvikling. Dette passer godt med gründermentaliteten som fortsatt kjennetegner Nettavisen etter 23 år som en av landets ledende mediehus.

Annonsesalg handler om mer enn visninger og klikk. Nettavisen skal bidra til å skape varige verdier og effekt for annonsørene gjennom å forenkle, effektivisere og optimalisere annonsørenes kundereiser. Dette mener vi handler om presisjon, relevans og effekt.

Din kommersielle bakgrunn kan være variert, men du brenner for markedsføring og du har god forretningsforståelse. Du har en profesjonell tilnærming og forståelse for annonsørenes utfordringer og kundereiser. Vi tror du har erfaring fra mediesalg, byrå eller annonsør, men overrask oss gjerne som nyutdannet med et sterkt ønske om å lykkes.

Nettavisen er er del av Amedia, du kan lese mer om hvordan det er å være ansatt i Amedia her.


Kontakinformasjon: 

Søknadsfrist 24.06.2019

Gå til søknadsskjema
Til toppen