Stillingen er satt passiv.
Vi ser etter en rådgiver/konsulent innenfor medie- og markedsanalyse til Kantar sin medieseksjon i Oslo
Kantar sin medieseksjon er Norges største kommersielle analysemiljø for medier. Vi er leverandør av de offisielle mediebruksundersøkelsene for alle de store mediekanalene i Norge: TV, avis, internett, lokalradio, magasin-, uke- og fagpresse. I tillegg hjelper vi medievirksomheter å forstå sine kunder/seere/leseres preferanser for redaksjonelt innhold, medienes annonseeffekter og digitale utvikling. Seksjonen består av ca 40 personer, og er en del av Kantar i Norge som totalt har ca 130 ansatte.
Har du lidenskap for medier, markedsføring og forbrukeratferd? Vil du hjelpe medier med å utforske vekstmuligheter, styrke sine posisjoner og skape vekst? Liker du å gi innsikt til medier og virksomheter gjennom gode data og analyse? Da bør du søke på denne stillingen.
OM ROLLEN
Du vil;
Vi ser etter deg som har:
Det er en fordel å være kjent med statistisk programvare, som f.eks SPSS og Kantar Online/Gallup PC (Forbruker og Media), men ikke et krav.
Vi kan tilby faglige utviklingsmuligheter, tilgang til globale kompetansemiljøer, og et åpent og godt arbeidsmiljø. Konkurransedyktige betingelser.
Kontaktinformasjon:
Cesilie Bollingmo, 92 84 01 66, cesilie.bollingmo@kantar.com
Innledende vurdering av søkere gjøres ved Kantars sentrale HR-enhet i Nederland.
Søknad og cv sendes på engelsk til Kim Tran: kim.tran@kantar.com
Søknadsfrist 25. august 2019