Frist: 1. nov.
(Bilde: Kimm Saatvedt)

Schibsted Norge søker ny kvalitetsleder

Stillingen er satt passiv.

Finn ledige stillinger.

Unik mulighet til å jobbe med noen av Norges største merkevarer!

Salg og marked er en stor og viktig avdeling i Schibsted Norge Abonnementsmedia. Denne avdelingen har som hovedmandat å maksimere antall abonnenter for Schibsted Norge Abonnementsmedia, inkludert Aftenposten Forlag. I tillegg til dette har avdelingen et overordnet ansvar for å kommersialisere på merkevarene til de enkelte mediehusene, det vil si Aftenposten, Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad, Fædrelandsvennen, produktene til Aftenposten forlag samt seks lokalaviser. Porteføljen har en omsetning på 1,5 milliarder kroner og leverer 500 000 abonnement.

Stillingen rapporterer til salgssjef som stabsfunksjon, og kvalitetsleder deltar i salgssjefens ledergruppe. Som kvalitetsleder har man ansvar for å videreutvikle rutiner for drift, slik at en sikrer at Schibsted Norge Abonnementsmedia produserer inntekter på en effektiv, ryddig og hensiktsmessig måte. Kvalitetsleder har ansvar for fordeling og ivaretagelse av alle data som vedrører salgsavdelingens produksjon, herunder ringelister, rapporter og annet relevant datagrunnlag. Derfor er også kvalitetsleder den naturlige eier av alle avdelingens rapporter. Det er ikke personalansvar knyttet til stillingen.

Arbeidstid
08:00-16:00


Ønskede kvalifikasjoner:
 
  • Minimum 3 års erfaring fra lignende stilling – for eksempel fra stilling som backoffice-medarbeider, salgskoordinator eller annen administrativ stilling i salgsavdeling
  • Kunne vise til erfaring innen det å etablere og videreutvikle rutiner og struktur
  • Utstrakt bruk av ulike It-verktøy, og godt vant med uttrekk av rapporter og salgsstatistikk
  • Meget fortrolig i bruken av Excel
  • Personlige egenskaper
  • Strukturert, pålitelig og tillitsvekkende
  • Evne å kunne disponere tiden rett
  • Uredd og evne til å stille krav - meget god formidlingsevne
  • Kommersiell forståelse og analytisk
 
Vi tilbyr:

  • En unik mulighet til å jobbe med noen av Norges største merkevarer
  • Spennende arbeidshverdag hvor du selv driver prosessen og skaper resultater
  • Et entusiastisk arbeidsmiljø med svært dyktige og engasjerte kolleger
  • Konkurransedyktige vilkår
  • Karrieremuligheter i et av Nordens største mediekonsern
  • Moderne og sentrale lokaler med subsidiert kantine, jobbtelefon og PC, treningsmuligheter i eget trimrom
 
 
Om du skulle ha spørsmål omkring stillingen eller oppdragsgiver, er du velkommen til å ta kontakt med Rolv Brudal i People4you, 47 35 13 93, rolv.brudal@people4you.no 

Søknadsfrist: 01.11.2017

Gå til søknadsskjema
Til toppen