Frist: 15. feb.

VG Partnerstudio fortsetter suksessen: Søker innholdsprodusent/prosjektleder med høy digital/visuell kompetanse

Stillingen er satt passiv.

Finn ledige stillinger.

Vi søker innholdsprodusenter med gode fremstillingsevner, kreativitet, innsatsvilje og høy arbeidskapasitet.

Vi i VG Partnerstudio nådde i 2018 tre av våre viktigste mål: Vi passerte den magiske 100 millioners-grensen i inntjening med svært god margin, vi vant dobbeltseier i kategori Mediekampanje under utdeling av Medieprisen 2018 - og vi ble kåret til Årets contentbyrå i Kampanje. I tillegg har vi flyttet til større og flottere lokaler internt i VG-huset.

Men vi skal vokse kraftig også i 2019. Vi er nå langt over 30 ansatte. Men trenger minst en til. For det er liten tvil om at etterspørselen etter høykvalitets innholdsmarkedsføring er bratt stigende. Ikke minst når vi svært ofte kan dokumentere tydelig effekt.

VG Partnerstudio søker nå etter minst en innholdsprodusent som også kan være prosjektleder for sine egne kunder/prosjekter i ett års engasjement. Nå er det medarbeidere med høy digital-/visuell-/videokompetanse som har høyest prioritet. Ikke minst fordi vi ser at fokuset mot levende bilder i mobilformater blir stadig mer eterspurt.

Felles for våre nye innholdsprodusenter er at de enten har - eller ønsker å tilegne seg - prosjektleder-kompetanse og prosjektleder-erfaring. Selvfølgelig i tillegg til grunnkompetanse innen en eller annen form for innholdsproduksjon. Om du tidligere har jobbet innen content marketing eller har erfaring som journalist, er det er fordel.

I VG Partnerstudio jobber vi ut fra et utstrakt «frihet under ansvar»-prinsipp, der samtlige Innholdsprodusenter eier sine egne kunder og har - sammen med våre kommersielle rådgivere - ansvar for hele kundeprosessen. Dette kan være tidsavgrensede kampanjer, så vel som langsiktige samarbeid. Arbeidet er derfor ofte både komplekst og utfordrende - men også ytterst faglig tilfredsstillende når kundens KPI-er oppfylles, priser vinnes, samarbeid forlenges - og de mange VG-/Schibsted-leserne åpenbart elsker innholdet. Innhold som både hjelper dem og lærer dem noe i hverdagen.

Kvalifikasjonskrav:

  • God fremstillingsevne – både skriftlig, muntlig og visuelt.
  • God forståelse for digitale kanaler og sosiale medier.
  • Kompetanse innen digitale verktøy.
  • Kreativitet, innsatsvilje og høy arbeidskapasitet.
  • Selvgående, strukturert og driftig.
  • Solide kommunikasjonsevner.
  • Kunnskap om hvordan evaluere prosjekter og eget arbeid.
  • Du blir del av et offensivt, konkurransefokusert lag. Det er derfor avgjørende at du er en lagspiller, liker å jobbe i team og har gode samarbeidsevner.


Vi tilbyr:

  • En nøkkelrolle i et av de raskest voksende og mest ambisiøse selskapene i norsk mediebransje.
  • Konkurransedyktige betingelser.
  • Tilgang til hytter og leiligheter i utlandet, trimrom og stort aktivitetstilbud.
  • Mac, iPhone og telefonabonnement.
  • Sentralt beliggende arbeidsplass.


Spørsmål om stillingen rettes til:

Søknadsfrist 15. februar.

Gå til søknadsskjema
Til toppen