Frist: 7. des.
( )

VG Partnerstudio søker to nye innholdsledere!

Stillingen er satt passiv.

Finn ledige stillinger.

Vil du være med på en av medie-Norges største suksesser

Vi i VG Partnerstudio har nådd to av årets viktigste mål som vi satte for et år siden: Vi har for lengst passert den magiske 100 millioners-grensen i inntjening - og vi vant dobbeltseier i kategori Mediekampanje under utdeling av Medieprisen 2018. Samtidig forbereder vi nå flytting til større og flottere lokaler internt i VG-huset.

Nå rigger vi oss for kraftig vekst også i 2019. For det er liten tvil om at etterspørselen etter høykvalitets innholdsmarkedsføring er bratt stigende. Ikke minst når vi svært ofte kan dokumentere tydelig effekt. Vi ønsker oss derfor en rekke nye, svært kompetente medarbeidere innen flere av våre kjerneområder - blant annet to teamleder, der en er fast stilling som leder for et nyopprettet team og en er vikar for en av våre to nåværende Innholdsledere som går ut i fødselspermisjon på nyåret.

I VG Partnerstudio jobber vi teambasert, der hvert team skal besitte tilstrekkelig kompetanse til å løse brifer, kampanjer og KPI-er for en rekke forskjellige kunder. Det gjelder såvel tekst, som bilde og video - visuell utforming, rapportering og kundeoppfølging. Hver enkelt Innholdsprodusent er også prosjektleder for sine kunder - og ledes av teamets Innholdssjef.

Innholdslederen er den som har det daglige ansvaret for produksjonen, og er på mange måter en nøkkelfunksjon i vår stadig ekspanderende organisasjon. Hun eller han vil både ha topp- og bunnlinje-ansvar, og være personalansvarlig for fem til åtte innholdsprodusenter som skal kunne løse kundenes behov helhetlig.

Innholdslederen har også delegert publiseringsansvar, og rapporterer til Innholdssjef. Våre nye innholdsledere må evne å skape en sterk team-kultur der medlemmene føler seg tilknyttet til- og er trygge på hverandre.


Kvalifikasjonskrav:

  • God fremstillingsevne – både skriftlig, muntlig og visuelt.
  • God forståelse for digitale kanaler og sosiale medier.
  • Kompetanse innen digitale verktøy.
  • Kunnskap om innholdsmarkedsføring/content marketing er en fordel, men ikke et krav.
  • Kreativitet, innsatsvilje og høy arbeidskapasitet.
  • Selvgående, strukturert og driftig.
  • Solide kommunikasjonsevner.
  • Kunnskap om hvordan evaluere prosjekter og eget arbeid.
  • Komfortabel og erfaren med direkte kundekontakt er en fordel.
  • Du blir del av et offensivt, konkurransefokusert lag. Det er derfor avgjørende at du er en lagspiller, liker å jobbe i team og har gode samarbeidsevner.


Vi tilbyr:

  • En nøkkelrolle i et av de raskest voksende og mest ambisiøse selskapene i norsk mediebransje - kåret til “Performance of the year” i Schibsted-konsernet i 2017.
  • Konkurransedyktige betingelser.
  • Tilgang til hytter og leiligheter i utlandet, trimrom og stort aktivitetstilbud.
  • Mac, iPhone og telefonabonnement.
  • Sentralt beliggende arbeidsplass.

Spørsmål om stillingene rettes til

Søknadsfrist: 7. desember 2018

Gå til søknadsskjema
Til toppen