Frist: 7. des.
( )

VG Partnerstudio søker tre nye innholdsprodusenter

Stillingen er satt passiv.

Finn ledige stillinger.

Vil du være med på en av medie-Norges største suksesser?

Vi i VG Partnerstudio har nådd to av årets viktigste mål som vi satte for et år siden: Vi har for lengst passert den magiske 100 millioners-grensen i inntjening - og vi vant dobbeltseier i kategori Mediekampanje under utdeling av Medieprisen 2018. Samtidig forbereder vi nå flytting til større og flottere lokaler internt i VG-huset.

Nå rigger vi oss for kraftig vekst også i 2019. For det er liten tvil om at etterspørselen etter høykvalitets innholdsmarkedsføring er bratt stigende. Ikke minst når vi svært ofte kan dokumentere tydelig effekt. Vi ønsker oss derfor en rekke nye, svært kompetente medarbeidere innen flere av våre kjerneområder.

VG Partnerstudio søker nå etter tre innholdsprodusenter. Vi ønsker oss både innholdsprodusenter med overvekt av tekstkompetanse og med foto/video-bakgrunn. Søknadsfrist 1. desember.

Felles for våre nye innholdsprodusenter er at de enten har - eller ønsker å tilegne seg - prosjektleder-kompetanse og prosjektleder-erfaring. Selvfølgelig i tillegg til grunnkompetanse innen en eller annen form for innholdsproduksjon. Om du tidligere har jobbet innen content marketing, er det ingen ulempe.

I VG Partnerstudio jobber vi ut fra et utstrakt «frihet under ansvar»-prinsipp, der samtlige Innholdsprodusenter eier sine egne kunder og har - sammen med våre kommersielle rådgivere - ansvar for hele kundeprosessen. Dette kan være tidsavgrensede kampanjer, så vel som langsiktige samarbeid. Arbeidet er derfor ofte både komplekst og utfordrende - men også ytterst faglig tilfredsstillende når kundens KPI-er oppfylles, priser vinnes, samarbeid forlenges - og de mange VG-/Schibsted-leserne åpenbart elsker innholdet. Innhold som både hjelper dem og lærer dem noe i hverdagen.


Kvalifikasjonskrav:

  • God fremstillingsevne – både skriftlig, muntlig og visuelt.
  • God forståelse for digitale kanaler og sosiale medier.
  • Kompetanse innen digitale verktøy.
  • Kunnskap om innholdsmarkedsføring/content marketing er en fordel, men ikke et krav.
  • Kreativitet, innsatsvilje og høy arbeidskapasitet.
  • Selvgående, strukturert og driftig.
  • Solide kommunikasjonsevner.
  • Kunnskap om hvordan evaluere prosjekter og eget arbeid.
  • Komfortabel og erfaren med direkte kundekontakt er en fordel.
  • Du blir del av et offensivt, konkurransefokusert lag. Det er derfor avgjørende at du er en lagspiller, liker å jobbe i team og har gode samarbeidsevner.

Vi tilbyr:

  • En nøkkelrolle i et av de raskest voksende og mest ambisiøse selskapene i norsk mediebransje - kåret til “Performance of the year” i Schibsted-konsernet i 2017.
  • Konkurransedyktige betingelser.
  • Tilgang til hytter og leiligheter i utlandet, trimrom og stort aktivitetstilbud.
  • Mac, iPhone og telefonabonnement.
  • Sentralt beliggende arbeidsplass.

Spørsmål om stillingene rettes til

Søknadsfrist: 7. desember 2018

Gå til søknadsskjema
Til toppen