MediaPuls episode 106: Schibsted har utelatt én viktig trend fra sin fremtidsrapport. Hvorfor?

PODKAST: Schibsted er ute med sin «Future report: Outlook 2017» for tredje året, og vi har tatt en prat med Lena Samuelsson i Schibsted som er ansvarlig redaktør.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Schibsted er ute for tredje året på rad med sin fremtidsrapport. MediaPuls tar praten med Schibsteds svenske sjefredaktør for Schibsted Future Report: Outlook 2017, Lena Samuelsson, for å diskutere rapporten som sådan, og hvorfor de har utelatt en av de viktigste trendene.

Facebook har hatt en aldri så liten mareritt-uke, Twitter kommer med nye fremstøt mot hatprat, og Marius og Hans-Petter har testet et nytt sosialt nettverk – som de nok aldri kommer til å snakke mer om.

Snap er på vei til børsen, Maria Amelie er på vei med ny og viktig bok av og om gründere, og du og jeg kan gjøre vårt for å bidra til en bedre hverdag.

Hør på MediaPuls via 

Nyttige lenker:

MediaPuls presenteres på Medier24 i samarbeid med podkasterne Hans-Petter Nygård Hansen og Marius Karlsen. Besøk også mediapuls.no.

Powered by Labrador CMS