Som sommervikar stilte Svein Arne Haavik opp som «skurk» da de skulle ta bilder av politihundene. Og ble bitt til blods
Dette har content marketing-byråene lært: – Vi takker nei til kunder som ikke passer vår redaksjonelle profil
I dag har VG og Aftenposten disse sakene på hver sin forside. Den ene er reklame og den andre er journalistikk
VG-sjef Gard Steiro mener det gir en god brukeropplevelse å bruke samme font på reklame og journalistikk
VG felt i PFU: Denne reklamen er for lik de redaksjonelle sakene. Mener skillet må være enda tydeligere
VG Partnerstudio vokser videre: Økte omsetningen med 60 prosent, har passert 70 millioner kroner og ansatt 8 nye medarbeidere
VG-journalistene truet med å klage sin egen avis til PFU for «Snømannen»-reklame, men nå har de snudd. Har fått «erkjennelser og forsikringer»
Se hva som møtte oss på Breitbart: En VG-annonse for Rema 1000 med Hans-Petter Nygård-Hansen som intervjuobjekt
Sjekk hvordan reklamen får lov til å etterligne hele VG-fronten. Klubbleder vurderer å klage sin egen avis til PFU
Når VG og Komplett går for enkle brosjyretekster med klikkfisketittel, drar de innholdsreklamen ned i søla
Historien gjentar seg for VG: Ble felt i PFU, men får internasjonal heder for markedsføring av «Bølgen» og andre storfilmer
Eks-redaktør Vadseth ble reklameforfatter med suksess. Historien om «Kongens nei» har fått over en halv million sidevisninger på VG