100-åringen er klar for høsten med ny logo og hjemmeside

Markedsføringsforeningen i Oslo lanserer høstens program i ny drakt.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

- Sjelden har en 100-åring sett yngre ut. Med god hjelp fra Anti og Dekode, har Markedsføringsforeningen i Oslo (MFO) fått en skikkelig ansiktsløftning, skriver foreningen i en melding.

MFO markerte 100-årsjubileum i mai, men «jobber aktivt med å ikke framstå som en pensjonist».

Nå er foreningens oransje snakkeboble-logo byttet ut med et «lett og lekent design», utformet av Anti.

- MFO skal være en forening som assosieres med inspirasjon og engasjement, og da er vi jevnlig nødt til å se på hvordan vi kommuniserer dette visuelt. Den nye profilen er frisk, leken og moderne, sier Tanja Schøien, styreleder i Markedsføringsforeningen i Oslo.

Samtidig som logoen er ny, har Dekode bidratt til å oppdatere hjemmesida.

Og der har MFO nylig offentliggjort høstens seminarprogram.

- På tapetet står effektmåling, konvertering, blogging, innholdsmarkedsføring og ledelse, skriver MFO om programmet.

- Høstens program er ment å reflektere det vi vet folk i bransjen er opptatt av. Diskusjoner rundt effektmåling, konverteringer og ledelse vil alltid være i relevant og viktig, mens innholdsmarkedsføring og bruk av bloggere er spesielt aktuelt i disse dager, sier Schøien i meldingen.

- Det blir stadig flere foreninger, stadig flere frokostseminarer og stadig flere eventer man kan melde seg på. Vi må hele tiden ha sensorene ute for å avdekke hva eksisterende og potensielle medlemmer egentlig ønsker seg, og tørre å satse på dette, sier hun.

Høstprogrammet finner du på MFO.no. Et av arrangementene er også allerede på plass i kalenderen på Medier24:

Powered by Labrador CMS