Annonsørforeningens Jan Morten Drange er ikke bekymret for den redaksjonelle troverdigheten til Aftenposten som følge av Equinors annondepodkast.
Annonsørforeningens Jan Morten Drange er ikke bekymret for den redaksjonelle troverdigheten til Aftenposten som følge av Equinors annondepodkast. (Foto: AVIA/Skjermdump)

Annonsørforeningen om Forklart-annonse: – Media har i alle tider solgt sin troverdighet til annonsører

Debatten om Equinor-annonsen hos Aftenpostens nyhetspodkast «Forklart» har rast de siste dagene. Annonsørforeningens Jan Morten Drange er ikke bekymret for den redaksjonelle troverdigheten.

De siste dagene har Medier24 skrevet om kritikken av en Equinor-annonse hos Aftenposten-podkasten Forklart.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 1. januar og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
Bestill nå og få første måned til 1,-
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen