Cait O. Riordan, produkt- og informasjonssjef i Financial Times.
Cait O. Riordan, produkt- og informasjonssjef i Financial Times. (Ole Alexander Saue)

Financial Times har over éin million abonnentar – og kjenner alle: – Lesaren forventar ei personalisert oppleving

– Me veit kven du er, me forstår kva som engasjerer deg, og me er motivert i å gi deg mest mogleg verdi av abonnementet ditt, seier Cait O. Riordan i Financial Times.

– For ein «mic drop» av eit føredrag. De er milevis framføre alle andre, sa ein engasjert publikummar då han greip mikrofonen like etter Financial Times' produkt- og informasjonssjef, Cait O. Riordan, sitt innlegg på Nordiske Mediedager onsdag.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Kr 48 per uke
Kjøp
Årsabonnement på Medier24 til 999,-. Spar nesten 1000 kroner!
* Tilbud og kampanjer kan ikke kombineres med andre rabatter.
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen