Kristine Støleggen er siste skudd på stammen i TU Story Labs. Her med leder Jørgen Elton Nilsen.
Kristine Støleggen er siste skudd på stammen i TU Story Labs. Her med leder Jørgen Elton Nilsen. (Bilde: Teknisk Ukeblad)

FOLK

Innholdsbyrå fortsetter å vokse: Kristine Støleggen til TU Story Labs

Skal jobbe med innholdsproduksjon, kundekontakt og analyse.

Teknologibyrået til TU Media forteller om et godt 2017, og fortsetter å utvide staben - nå fra fire til fem. Byrået har ansatt Kristine Støleggen til å jobbe med innholdsproduksjon, kundekontakt og analyse.

– Byrået vårt er lastet med eksperter på markedsføring for landets små og store teknologiselskaper, og Kristine komplementerer oss veldig godt. Hun er ei positiv og engasjert dame som bringer med seg akkurat det vi trenger for å ta unna den rivende veksten vi opplever i Story Labs, sier leder Jørgen Elton Nilsen i en melding. 

Støleggen har forkurs ingeniør, en bachelor i kommunikasjon og erfaring fra flere medieselskaper.

Hun kommer fra jobb som lærer på Selvik skole, til Story Labs. Og er glad for å være på plass i ny jobb: 

- Jeg er glad for å ha blitt en del av teamet og liker tanken på at mine ferdigheter og engasjement kan bidra til å oppnå gode resultater. Jeg har alltid hatt en stor kreativ interesse og tror jeg kan få utløp for mye av den her, sier hun.  

I en jobb som blant annet handler om å skape engasjerende innhold for annonsørene. Og det skal være troverdig, understreker byråleder Jørgen Elton Nilsen: 

– Siden oppstarten har vi vært tro mot at alt vi gjør for annonsørene både skal kunne skape resultater og oppriktig settes pris på av leserne. Det skal rett og slett være godt innhold, og derfor er det en veldig god ting at alle her har redaksjonell erfaring, i tillegg til erfaring fra kommunikasjonsfaget, markedsføring og teknologibedrifter. 

 

  • For ordens skyld: Teknisk Ukeblad Media AS eier 10 prosent av Medier24 AS, og Medier24 holder også til i lokalene til TU. 
Til toppen