Nina Hauge Schage og Henrik Lervold overtar lederansvaret for marked, kundearbeid og kommunikasjon i KPMG.

KPMG styrker laget innenfor marked og kommunikasjon

– Da denne muligheten dukket opp så var det klin umulig for meg å ikke takke ja, sier den nyansatte Henrik Lervold.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Nina Hauge Schage starter som Head of Communications og Henrik Lervold starter i rollen som Head of Clients and Markets. 

Schage har flere års relevant erfaring. Hun kommer fra rollen som kommunikasjonssjef i Vy, hvor hun har jobbet bredt med både intern og ekstern kommunikasjon, inkludert strategiske kommunikasjon og proaktiv eksternkommunikasjon.

Tidligere har Schage vært rådgiver i Geelmuyden Kiese og journalist i Nettavisen. 

– Jeg gleder meg veldig til å videreutvikle intern- og eksternkommunikasjonen i selskapet sammen med resten av teamet, og er er takknemlig for tilliten KPMG har vist meg, sier Schage. 

– Nå ser jeg frem til å utvikle ny kompetanse i et selskap med mange muligheter, som har en sentral rolle når det kommer til å hjelpe virksomheter med å drive og møte de raske endringene i samfunnet, forteller hun. 

Henrik Lervold er ansatt i rollen som Head of Clients and Markets.

Lervold kommer til KPMG fra stillingen som Head of Marketing and Communications hos PwC. Der har han blant annet har vært sentral i selskapets omposisjonering og merkevarebygging.

– Da denne muligheten dukket opp så var det klin umulig for meg å ikke takke ja. Jeg kommer til et selskap med en svært sulten, markedsorientert og foroverlent toppledelse som vil ta en tydelig posisjon i markedet basert på gode verdier, og som har et ønske om å få til bra ting for kunder og samfunn. Å få bli med på deres vekstreise trigger meg veldig, sier Lervold.

Schage tiltrer jobben 1. oktober, mens Lervold starter i den nye jobben 1.september.

Powered by Labrador CMS