MediaPuls: Mer om Instant Articles, FirstCast - og mediebransjen i 2025

PODKAST: Hvilke utfordringer møter mediene de ti neste åra?

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Twitter har øyeblikk som kommer og går. PR-byrået First House er ute med egen podkast. De var ikke First, men Second.

Mediebyrået Opt bruker ikke en krone på norske reklameplasser. André Walle er ny annonsedirektør i Schibsted, og Facebook åpner opp Instant Articles for alle 12. april.

MediaPuls har tatt en prat med digitalredaktør Jan Thoresen i Aller Media og produktdirektør Inge Thorud fra Dagbladet, for å høre om deres erfaringer så langt.

I tillegg diskuterer Marius og Hans-Petter hvordan mediebransjen vil se ut i 2025.

Vel, egentlig diskuterer vi hva 70 utgivere og redaktører mener om fremtidens utfordringer som mediehus og publisister står ovenfor i løpet av de neste 10 årene.

[soundcloud url="https://api.soundcloud.com/tracks/248207094" params="color=ff5500" width="100%" height="166" iframe="true" /]

MediaPuls presenteres på Medier24 i samarbeid med podkasterne Hans-Petter Nygård-Hansen og Marius Karlsen. Besøk også mediapuls.no.

Powered by Labrador CMS