Klimasaken har engasjert i økende grad de siste årene. Her gjennomføres klimabrøl utenfor Stortinget, 30. august 2019.
Klimasaken har engasjert i økende grad de siste årene. Her gjennomføres klimabrøl utenfor Stortinget, 30. august 2019. (Foto: Berit Roald / NTB)

Medieomtalen av klima har økt med 113 prosent de siste ti årene. Disse norske mediehusene skriver mest

Norske medier lager stadig mer klimajournalistikk, men det er ikke de største mediehusene som dominerer.

Norske mediers omtale av klimaendringer, klimamål, utslipp og andre forhold knyttet til kampen for å stoppe klimaendringene har økt betraktelig siden 2010.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 1. januar og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
Bestill nå og få første måned til 1,-
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen