Michelle Bjellmo (30) blir ny leder og innholdssjef i Adresseavisen Brand Studio

Skal lede Adresseavisens satsing på innholdsmarkedsføring.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Nylig ble det kjent at Atle Bersvendsen forlater Adresseavisen Brand Studio og nå er det klart at det blir Michelle Bjellmo som overtar jobben.

Michelle Bjellmo.

30-åringen blir dermed innholdssjef og leder av avisens satsing på innholdsmarkedsføring.

- Jeg ser fram til å tre inn i en ny stilling, og sammen med resten av de flinke folkene rundt meg, skal vi løfte Brand Studio videre. Vi har fått til utrolig mye spennende siden oppstarten i 2016, så dette er bare begynnelsen, sier Bjellmo til Medier24.

Den påtroppende innholdssjefen har bakgrunn fra redaksjoner, og er tidligere journalist, frontsjef og utviklingsredaktør i iTromsø. Hun har også ledet Adresseavisens satsing på unge, Trd.by.

Bjellmo kommer fra stillingen som innholdsutvikler i Adresseavisen Brand Studio. 30-åringen har en mastergrad i journalistikk fra University of Technology Sydney.

Powered by Labrador CMS